بر اساس اطلاعات منتشر شده از اداره کل استاندارد استان تهران در شش ماهه نخست امسال بیش از ۲۵۰۰ تجهیزات شهربازی در استان تهران مجوز استاندارد دریافت کرد و حدود ۲۰۰ تجهیز بازی پلمب شد.

شهر بازي بسيج

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس این آمار بازرسان استاندارد در نیمه نخست امسال برای ۲۵۵۰ تجهیز تفریحی فعال در سطح استان تهران، مجوز بهره‌برداری صادر کرده‌اند. 

در این مدت ۳۰۰۰ مورد بازرسی از سوی بازرسان استاندارد، از تجهیزات تفریحی سطح استان انجام و ۲۵۵۰ تجهیز پس از رفع موارد عدم انطباق و استقرار شرایط ایمن موفق به اخذ تاییدیه استاندارد شدند. همچنین در پی این بازرسی‌ها حدود ۲۰۰ تجهیز بازی در تهران پلمب شده است.

بر اساس این گزارش در حال حاضر در استان تهران ۲۱۱ شهربازی شناسایی شده وجود دارد که از این تعداد، ۱۵۴ شهربازی روباز و در اراضی تحت مدیریت شهرداری‌های استان هستند.

گفتنی است تمام تجهیزات تفریحی اعم از شهربازی‌ها، کابل‌راه‌ها و مراکز تفریحی آبی مشمول استاندارد اجباری‌اند و شهرداری‌های سطح استان ملزم به همکاری با اداره‌کل استاندارد برای جلوگیری از فعالیت اماکن تفریحی غیراستاندارد مستقر در اراضی تحت مدیریت خود هستند.

کد خبر 711286
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha